Prelegenci

 


Marek Hucz, Jan Jurkowski (Grupa Filmowa Darwin): Przewodzi nam jedna maksyma – „Jeśli coś nas śmieszy, jest głupie i idiotyczne i domaga się realizacji – zrealizujmy to!” Lubimy też rozwiązywać sznurowadła. Jest nas wielu! Aktorzy, operatorzy, scenarzyści, łowcy nagród, reżyserzy, kulturyści i tyrani! Dlatego Grupa! Kochamy też filmy – dlatego Filmowa! Ewolucja – dlatego Darwin!

 

Michał Petryka – związany z branżą od 2015 roku. Początkowo jako content support specialist, a następnie audio & video distribution specialist w Independent Digital. Zajmował się codzienną obsługą i utrzymywaniem relacji z klientami kluczowymi oraz zarządzaniem projektami u największego w Polsce niezależnego dystrybutora treści cyfrowych. Od 2017 roku jako digital music manager dołączył do działu managementu sieci partnerskiej Gamellon, obsługującej największe kanały YouTube w Polsce.
W czasie wolnym interesuje się nowymi technologiami, a urlopy spędza na polskich i zagranicznych festiwalach muzycznych.

Karol Suchodolski, senior account manager w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Karol jest związany z branżą marketingu internetowego od 2015 roku. W tym czasie współpracował bezpośrednio z ponad 25 twórcami, m.in.: Ziemniakiem, Kaluchem, Tivoltem, RoxMb, Kaiko, Drollercasterem oraz Ekipą Terefere. Współtworzył ponad 200 kampanii dla takich marek, jak m.in. Acer, Alienware, Dell, Disney, EA Games, Intel, Kubuś, Lenovo, McDonald’s i Pepsi oraz koordynował liczne projekty strategiczne (m.in. Play, Coca-Cola, Żywiec Zdrój). Prywatnie interesuje się psychologią mediów oraz perswazji. Jak przystało na menedżera w teamie gamingowym, kocha też gry komputerowe, szczególnie te, które posiadają rozbudowany tryb dla jednego gracza, opierają się na zarządzaniu zasobami lub nawiązują tematyką do czasów średniowiecza.

Karol Wyszyński, autor m.in. kampanii świątecznej Mall.pl, która na FB dotarła do ponad 5 mln odbiorców. Współpracował z Jeffreyem Harmonem przy pierwszej kampanii Squatty Potty. Organizator Orange Video Fest 2014 oraz konferencji Video Arena. Prowadził dla studentów zajęcia z „YouTube w komunikacji marki” na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunku marketing internetowy. Youtuber – prowadzi kanał Szukam Pracy (1,6 mln wyświetleń). Założyciel agencji Los Videos. Menedżer youtuberów: GF Darwin i Nauka. To lubię. Zasiadał w kapitule jury Grand Video Awards 2017.

Filip Vukić, head of talents w sieci partnerskiej TalentMedia, z którą związany jest niemal od początku jej istnienia. Filip odpowiadał za tworzenie działu twórców, a obecnie jest szefem całej struktury i kilkunastoosobowego zespołu, który odpowiada za relację z twórcami, przyjmowanie nowych influencerów do sieci oraz zarządzanie ich udziałem w kampaniach. TalentMedia zrzesza prawie 80 kanałów znanych i lubianych youtuberów, które łącznie mają ponad 18 mln subskrypcji. Sieć współpracuje m.in. z Cyber Marianem, Martinem Stankiewiczem, Zuzanną Borucką, SKKF, JDabrowsky. W 2017 roku liczba wyświetleń filmów z udziałem twórców zrzeszonych w TalentMedia przekroczyła 1 mld.